چاپ فرتاک، چاپخانه ای ارزان و حرفه ای

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

استند پاپ آپ هم برای اطلاع‌رسانی کاربرد دارد و هم برای برندینگ و تبلیغات. این محصول در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و بهترین انتخاب برای زمینه یک تبلیغ، همایش یا کانترهای تبلیغاتی است. چاپ استند پاپ آپ بخاطر زیبایی سبک وزن بودن و سهولت در برپایی آن طرفداران بسیاری دارد و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه فرتاک خدمات سفارش چاپ استند پاپ آپ تخت و نمایشگاهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

استند پاپ آپ 3x3 کرو
استند پاپ آپ 3x3 کرو

چاپ استند پاپ آپ

چاپ استند پاپ آپ به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. این محصولات در ابعاد گوناگون قابل سفارش هستند. ابعاد مختلف استندهای فرتاک عبارت است از:

  • ۳×۳ متر
  • ۳×۵ متر
  • ۳×۲ متر
  • ۳×۴ متر

این محصولات در دو نوع تخت و منحنی تولید می‌شوند. نمونه‌های منحنی معمولا برای نمایشگاه‌ها کاربرد دارند و نمونه‌های تخت برای دکوراسیون فضاهایی مثل شعبه فروش کانتر به کار می‌روند. سفارش چاپ استند پاپ آپ نمایشگاهی به همراه میز کانتر، جلوه جذابی برای دکوراسیون غرفه شما در نمایشگاه‌ها یا رویدادهای مختلف ایجاد می‌کند.

به یاد داشته باشید که اگر از نور هالوژن برای نورپردازی در بالای استند پاپ آپ استفاده کنید، جذابیت غرفه نمایشگاهی شما چند برابر خواهد شد و بیشتر از سایرین در معرض دید عموم قرار خواهید گرفت.

استند پاپ آپ
استند پاپ آپ

جدول قیمت چاپ و خرید پاپ آپ

در جدول زیر می توانید میانگین مدت زمان تحویل و قیمت تمام شده چاپ انواع استند پاپ آپ نمایشگاهی را بررسی کرده و سپس نسبت خرید اقدام کنید.

ردیف نوع و سایز پاپ آپ استند تعداد قیمت زمان تحویل ثبت سفارش
1 چاپ پاپ آپ تخت 2*3 1 2668000 تومان 2 تا 5 روز کاری
تماس بگیرید
2 استند پاپ آپ تخت 2*3 1 4865000 تومان 2 تا 7 روز کاری
3 استند + چاپ پاپ آپ تخت 2*3 1 7102000 تومان 2 تا 7 روز کاری
4 چاپ پاپ آپ تخت 3*3 1 3335000 تومان 2 تا 5 روز کاری
5 استند پاپ آپ تخت 3*3 1 5069000 تومان 2 تا 7 روز کاری
6 استند + چاپ پاپ آپ تخت 3*3 1 7980000 تومان 2 تا 7 روز کاری
7 چاپ پاپ آپ تخت 4*3 1 3864000 تومان 2 تا 5 روز کاری
8 استند پاپ آپ تخت 4*3 1 5343000 تومان 2 تا 7 روز کاری
9 استند + چاپ پاپ آپ تخت 4*3 1 8791000 تومان 2 تا 7 روز کاری
  • قیمت استند پاپ آپ تخت و معمولی 2 * 3 از ۲۶۶۸۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • قیمت استند پاپ آپ تخت و معمولی 3 * 3 از ۳۳۳۵۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • قیمت استند پاپ آپ تخت و معمولی 4 * 3 از ۳۸۶۴۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • قیمت چاپ استند پاپ آپ تخت و معمولی 5 * 3 از ۴۴۷۶۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
قیمت استند پاپ آپ
قیمت استند پاپ آپ

استند پاپ آپ نمایشگاهی

استند پاپ آپ نمایشگاهی برای طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایشگاه‌ها معمولا رویدادهای موقت هستند؛ به همین خاطر نمی‌توان هزینه زیادی برای طراحی دکوراسیون و ساخت سازه‌های سنگین صرف کرد. با استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد، طراحی لوکسی برای دکوراسیون غرفه خود در نمایشگاه ایجاد کنید.

استندهای پاپ‌آپ نمایشگاهی در دو نوع تخت و منحنی چاپ می‌شوند. استندهای منحنی جلوه جذاب‌تری ایجاد می‌کنند و اگر با نور هالوژن ترکیب شوند، توجه مخاطبان را جلب می‌کنند. با استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی هم می‌توانید دیوار و فضای اطراف غرفه‌ را بپوشانید و هم می‌توانید غرفه‌ خود را پارتیشن‌بندی کنید و هر قسمت را به معرفی دسته خاصی از محصولات خود اختصاص دهید. خلاصه‌ آنکه اگر خلاقیت را چاشنی طراحی استند پاپ آپ نمایشگاهی کنید، دکوراسیونی جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای نمایشگاه خواهید داشت. در قسمت بالای صفحه می‌توانید نسبت به خرید پاپ آپ نمایشگاهی اقدام کنید.

چاپ انواع استند پاپ آپ نمایشگاهی
چاپ انواع استند پاپ آپ نمایشگاهی

چاپ استند پاپ آپ فوری

گاهی اوقات موقعیتی پیش می‌آید که بدون برنامه قبلی و از پیش تعیین شده، باید در یک نمایشگاه یا رویداد حضور پیدا کنید. در این صورت وقت کافی برای طراحی دکوراسیون نخواهید داشت و باید به سراغ روشی سریع‌تر بروید. سفارش چاپ استند فوری پاپ آپ بهترین راهکار برای چنین موقعیت‌هایی است. زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود و به اندازه یک دکوراسیون کامل زیبا خواهد بود.

البته چاپ استند پاپ آپ فوری نباید روی کیفیت نهایی کار تأثیر بگذارد. بنابراین بهتر است مجموعه‌ای را پیدا کنید که تیم حرفه‌ای آماده به کار داشته باشد تا در کنار سرعت بالا و تحویل زودهنگام، معیارهای کیفی سفارش را نیز رعایت کند. گروه فرتاک خدمات چاپ استند پاپ آپ فوری را به شما ارائه می‌دهد و تضمین‌کننده حفظ کیفیت نهایی کار است. حتی اگر ایده‌ای برای استند مورد نظرتان ندارید، گرافیست‌های فرتاک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرحی حرفه‌ای و متناسب با برند شما برایتان طراحی می‌کنند و بعد از تایید، برای چاپ استند فوری به چاپخانه می‌فرستند. خرید فوری پاپ آپ استند فرتاک در تهران و شهرهای مختلف ایران اجرا می‌شود.

چاپ استند پاپ آپ با  فوری
چاپ استند پاپ آپ با فوری

چاپ استند پاپ آپ در تهران

برای چاپ استند پاپ آپ در تهران باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. دقت کنید که استند پاپ آپ اولین چیزی است که بازدیدکننده‌ها از برند شما می‌بینند، پس کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. پیش از ثبت سفارش چاپ این محصول در تهران، نمونه کارهای قبلی چاپخانه مورد نظرتان را بررسی کنید. مجموعه‌های حرفه‌ای، نمونه‌های بسیاری برای ارائه دارند. سپس مطمئن شوید که از باکیفیت‌ترین متریال موجود در بازار برای چاپ پاپ آپ استفاده می‌کنند و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

مجموعه فرتاک خدمات چاپ استند پاپ آپ در تهران را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، اما برای ثبت سفارش نیازی نیست به صورت حضوری به دفتر مراجعه کنید. تنها کافی است محصول مورد نظرتان را از طریق وب سایت انتخاب کنید و ویژگی‌های مورد نظرتان را تعیین کنید. بعد از صدور پیش‌فاکتور و ارسال شماره تماس، کارشناسان فرتاک برای هماهنگی جزئیات سفارش با شما تماس می‌گیرند. در نهایت سفارش چاپ استند پاپ آپ شما پردازش می‌شود و بعد از چند روز آماده تحویل خواهد بود. امکان تحویل حضوری سفارش توسط مشتری یا ارسال استند به تمام نقاط تهران وجود دارد.

خرید استند پاپ آپ

برای خرید استند پاپ آپ گام‌های زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا مشخص کنید به چه نوع استندی نیاز دارید و چه طرحی قرار است برای بنر آن چاپ کنید.
  • نمونه کار چاپخانه‌های مختلف را ببینید و از بین آن‌ها بهترین مجموعه را انتخاب کنید. فرتاک نمونه‌کارهای موفق بسیاری در زمینه استند پاپ آپ تبلیغاتی و نمایشگاهی دارد و از همان ابتدا با تضمین ارائه بهترین نتیجه، همکاری با شما را شروع می‌کند.
  • قیمت استند پاپ آپ نمایشگاهی یا تبلیغاتی را استعلام بگیرید. برای استعلام قیمت هم می‌توانید از جدول‌های قیمت ارائه‌شده در قسمت‌های قبل استفاده کنید و هم می‌توانید از ابزار آنلاین استعلام قیمت فرتاک بهره ببرید.
  • برای خرید اینترنتی استند پاپ آپ، ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از مشاهده قیمت در قسمت قرمز رنگ، روی گزینه «دریافت پیش‌فاکتور» کلیک کنید. بعد از مشاهده پیش‌فاکتور و ثبت اطلاعات تماس، کارشناسان فرتاک برای نهایی‌سازی سفارش با شما تماس می‌گیرند.
  • برای خرید استند پاپ آپ در تهران یا شهرهای دیگر به‌صورت تلفنی نیز می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.
  • کارشناسان فرتاک بعد از ثبت سفارش، زمان تحویل را به شما اعلام می‌کنند. بعد از آماده‌سازی استند، سفارشات تهران طی یک روز کاری و سفارشات شهرهای دیگر طی ۳ الی ۴ روز کاری بعد به دست مشتریان می‌رسد.
خرید استند پاپ آپ
خرید استند پاپ آپ

چاپ استند پاپ آپ تبلیغاتی

استند پاپ ‌آپ تبلیغاتی برای معرفی یک رویداد یا محصول خاص به‌کار می‌رود و معمولا فقط یک‌بار کاربرد دارد. در این استند شما اطلاعاتی درباره محصول جدید یا رویدادی که برگزار می‌کنید، ارائه می‌دهید و آن را در فضاهایی که محل عبور مخاطبان شماست، قرار می‌دهید. استندهای تبلیغاتی برای زمان برگزاری رویداد یا جشنواره معرفی محصول یا حتی افتتاحیه کسب‌وکار کاربرد دارند. همچنین اگر در نمایشگاهی شرکت می‌کنید و قصد دارید محصول جدیدی را معرفی کنید، این استندها برای شما کاربردی خواهند بود. به‌عبارت دیگر می‌توان گفت استند پاپ آپ تبلیغاتی برای معرفی است، نه طراحی دکوراسیون غرفه یا کانتر نمایشگاهی. قیمت استند پاپ آپ تبلیغاتی معمولا نسبت به نمونه‌های نمایشگاهی مناسب‌تر است، زیرا سبک‌تر و کوچک‌تر هستند.

استند پاپ آپ تبلیغاتی
استند پاپ آپ تبلیغاتی

سفارش چاپ و خرید استند پاپ آپ در چاپ فرتاک

با سفارش چاپ و خرید استند پاپ آپ به یک مجموعه حرفه‌ای چون فرتاک، نتیجه نهایی دقیقا مشابه همان تصویری خواهد بود که برایتان ارسال شده یا روی مانیتور دیده‌اید. اگر قصد دارید برای محل کار یا غرفه نمایشگاهی که در پیش رو دارید، استند پاپ آپ سفارش دهید می‌توانید با کارشناسان شرکت فرتاک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این افراد برای ایده‌پردازی و طرح استند کمک بگیرید.

برای ثبت سفارش استند پاپ آپ، از همین صفحه سایز محصول مورد نظرتان را انتخاب و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید، ویژگی‌های محصول به شما نمایش داده می‌شود. بعد از تعیین جزئیات سفارش مانند نوع و تعداد استندهای مورد نیاز، هزینه نهایی کار به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت روی گزینه «دریافت پیش فاکتور» کلیک کنید و شماره تماس خود را وارد کنید. کارشناسان فرتاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هماهنگی و آماده‌سازی سفارش با شما تماس می‌گیرند.

استند پاپ آپ 3*4
استند پاپ آپ 3*4

سوالات متدوال

انواع استند پاپ آپ که در چاپ فرتاک می‌توان سفارش داد کدامند؟

استندهای پاپ آپ در دو نوع تخت و منحنی چاپ می‌شوند و سایزهای گوناگونی دارند. استندهای نمایشگاهی معمولا عریض‌تر هستند و استندهای تبلیغاتی معمولا ابعاد کوچک‌تری دارند.

تفاوت استند پاپ آپ نمایشگاهی و تبلیغاتی چیست؟

استندهای تبلیغاتی معمولا برای معرفی یک رویداد یا محصول به‌کار می‌روند، اما استندهای نمایشگاهی برای معرفی برند و طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجزای استند پاپ آپ چیست؟

اگر قصد سفارش استند پاپ آپ را دارید باید بدانید که از دو بخش سازه و بنر تشکیل شده است. سازه یک وسیله دائمی است و می‌توان بنرهای مختلف را روی آن نصب کرد؛ اما بنر اطلاعات یک رویداد یا نمایشگاه خاص را ارائه می‌دهد. بنابراین در رویدادهای بعدی مشتریان فقط بنر را سفارش می‌دهند و آن را روی سازه‌ای که از قبل دارند، نصب می‌کنند. دقت داشته باشید که سایز بنر و سازه باید متناسب با یکدیگر باشد.

استند پاپ آپ هم برای اطلاع‌رسانی کاربرد دارد و هم برای برندینگ و تبلیغات. این محصول در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و بهترین انتخاب برای زمینه یک تبلیغ، همایش یا کانترهای تبلیغاتی است. چاپ استند پاپ آپ بخاطر زیبایی سبک وزن بودن و سهولت در برپایی آن طرفداران بسیاری دارد و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه فرتاک خدمات سفارش چاپ استند پاپ آپ تخت و نمایشگاهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

استند پاپ آپ 3x3 کرو
استند پاپ آپ 3x3 کرو

چاپ استند پاپ آپ

چاپ استند پاپ آپ به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. این محصولات در ابعاد گوناگون قابل سفارش هستند. ابعاد مختلف استندهای فرتاک عبارت است از:

  • ۳×۳ متر
  • ۳×۵ متر
  • ۳×۲ متر
  • ۳×۴ متر

این محصولات در دو نوع تخت و منحنی تولید می‌شوند. نمونه‌های منحنی معمولا برای نمایشگاه‌ها کاربرد دارند و نمونه‌های تخت برای دکوراسیون فضاهایی مثل شعبه فروش کانتر به کار می‌روند. سفارش چاپ استند پاپ آپ نمایشگاهی به همراه میز کانتر، جلوه جذابی برای دکوراسیون غرفه شما در نمایشگاه‌ها یا رویدادهای مختلف ایجاد می‌کند.

به یاد داشته باشید که اگر از نور هالوژن برای نورپردازی در بالای استند پاپ آپ استفاده کنید، جذابیت غرفه نمایشگاهی شما چند برابر خواهد شد و بیشتر از سایرین در معرض دید عموم قرار خواهید گرفت.

استند پاپ آپ
استند پاپ آپ

جدول قیمت چاپ و خرید پاپ آپ

در جدول زیر می توانید میانگین مدت زمان تحویل و قیمت تمام شده چاپ انواع استند پاپ آپ نمایشگاهی را بررسی کرده و سپس نسبت خرید اقدام کنید.

ردیف نوع و سایز پاپ آپ استند تعداد قیمت زمان تحویل ثبت سفارش
1 چاپ پاپ آپ تخت 2*3 1 2668000 تومان 2 تا 5 روز کاری
تماس بگیرید
2 استند پاپ آپ تخت 2*3 1 4865000 تومان 2 تا 7 روز کاری
3 استند + چاپ پاپ آپ تخت 2*3 1 7102000 تومان 2 تا 7 روز کاری
4 چاپ پاپ آپ تخت 3*3 1 3335000 تومان 2 تا 5 روز کاری
5 استند پاپ آپ تخت 3*3 1 5069000 تومان 2 تا 7 روز کاری
6 استند + چاپ پاپ آپ تخت 3*3 1 7980000 تومان 2 تا 7 روز کاری
7 چاپ پاپ آپ تخت 4*3 1 3864000 تومان 2 تا 5 روز کاری
8 استند پاپ آپ تخت 4*3 1 5343000 تومان 2 تا 7 روز کاری
9 استند + چاپ پاپ آپ تخت 4*3 1 8791000 تومان 2 تا 7 روز کاری
  • قیمت استند پاپ آپ تخت و معمولی 2 * 3 از ۲۶۶۸۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • قیمت استند پاپ آپ تخت و معمولی 3 * 3 از ۳۳۳۵۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • قیمت استند پاپ آپ تخت و معمولی 4 * 3 از ۳۸۶۴۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • قیمت چاپ استند پاپ آپ تخت و معمولی 5 * 3 از ۴۴۷۶۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
قیمت استند پاپ آپ
قیمت استند پاپ آپ

استند پاپ آپ نمایشگاهی

استند پاپ آپ نمایشگاهی برای طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایشگاه‌ها معمولا رویدادهای موقت هستند؛ به همین خاطر نمی‌توان هزینه زیادی برای طراحی دکوراسیون و ساخت سازه‌های سنگین صرف کرد. با استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد، طراحی لوکسی برای دکوراسیون غرفه خود در نمایشگاه ایجاد کنید.

استندهای پاپ‌آپ نمایشگاهی در دو نوع تخت و منحنی چاپ می‌شوند. استندهای منحنی جلوه جذاب‌تری ایجاد می‌کنند و اگر با نور هالوژن ترکیب شوند، توجه مخاطبان را جلب می‌کنند. با استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی هم می‌توانید دیوار و فضای اطراف غرفه‌ را بپوشانید و هم می‌توانید غرفه‌ خود را پارتیشن‌بندی کنید و هر قسمت را به معرفی دسته خاصی از محصولات خود اختصاص دهید. خلاصه‌ آنکه اگر خلاقیت را چاشنی طراحی استند پاپ آپ نمایشگاهی کنید، دکوراسیونی جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای نمایشگاه خواهید داشت. در قسمت بالای صفحه می‌توانید نسبت به خرید پاپ آپ نمایشگاهی اقدام کنید.

چاپ انواع استند پاپ آپ نمایشگاهی
چاپ انواع استند پاپ آپ نمایشگاهی

چاپ استند پاپ آپ فوری

گاهی اوقات موقعیتی پیش می‌آید که بدون برنامه قبلی و از پیش تعیین شده، باید در یک نمایشگاه یا رویداد حضور پیدا کنید. در این صورت وقت کافی برای طراحی دکوراسیون نخواهید داشت و باید به سراغ روشی سریع‌تر بروید. سفارش چاپ استند فوری پاپ آپ بهترین راهکار برای چنین موقعیت‌هایی است. زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود و به اندازه یک دکوراسیون کامل زیبا خواهد بود.

البته چاپ استند پاپ آپ فوری نباید روی کیفیت نهایی کار تأثیر بگذارد. بنابراین بهتر است مجموعه‌ای را پیدا کنید که تیم حرفه‌ای آماده به کار داشته باشد تا در کنار سرعت بالا و تحویل زودهنگام، معیارهای کیفی سفارش را نیز رعایت کند. گروه فرتاک خدمات چاپ استند پاپ آپ فوری را به شما ارائه می‌دهد و تضمین‌کننده حفظ کیفیت نهایی کار است. حتی اگر ایده‌ای برای استند مورد نظرتان ندارید، گرافیست‌های فرتاک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرحی حرفه‌ای و متناسب با برند شما برایتان طراحی می‌کنند و بعد از تایید، برای چاپ استند فوری به چاپخانه می‌فرستند. خرید فوری پاپ آپ استند فرتاک در تهران و شهرهای مختلف ایران اجرا می‌شود.

چاپ استند پاپ آپ با  فوری
چاپ استند پاپ آپ با فوری

چاپ استند پاپ آپ در تهران

برای چاپ استند پاپ آپ در تهران باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. دقت کنید که استند پاپ آپ اولین چیزی است که بازدیدکننده‌ها از برند شما می‌بینند، پس کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. پیش از ثبت سفارش چاپ این محصول در تهران، نمونه کارهای قبلی چاپخانه مورد نظرتان را بررسی کنید. مجموعه‌های حرفه‌ای، نمونه‌های بسیاری برای ارائه دارند. سپس مطمئن شوید که از باکیفیت‌ترین متریال موجود در بازار برای چاپ پاپ آپ استفاده می‌کنند و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

مجموعه فرتاک خدمات چاپ استند پاپ آپ در تهران را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، اما برای ثبت سفارش نیازی نیست به صورت حضوری به دفتر مراجعه کنید. تنها کافی است محصول مورد نظرتان را از طریق وب سایت انتخاب کنید و ویژگی‌های مورد نظرتان را تعیین کنید. بعد از صدور پیش‌فاکتور و ارسال شماره تماس، کارشناسان فرتاک برای هماهنگی جزئیات سفارش با شما تماس می‌گیرند. در نهایت سفارش چاپ استند پاپ آپ شما پردازش می‌شود و بعد از چند روز آماده تحویل خواهد بود. امکان تحویل حضوری سفارش توسط مشتری یا ارسال استند به تمام نقاط تهران وجود دارد.

خرید استند پاپ آپ

برای خرید استند پاپ آپ گام‌های زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا مشخص کنید به چه نوع استندی نیاز دارید و چه طرحی قرار است برای بنر آن چاپ کنید.
  • نمونه کار چاپخانه‌های مختلف را ببینید و از بین آن‌ها بهترین مجموعه را انتخاب کنید. فرتاک نمونه‌کارهای موفق بسیاری در زمینه استند پاپ آپ تبلیغاتی و نمایشگاهی دارد و از همان ابتدا با تضمین ارائه بهترین نتیجه، همکاری با شما را شروع می‌کند.
  • قیمت استند پاپ آپ نمایشگاهی یا تبلیغاتی را استعلام بگیرید. برای استعلام قیمت هم می‌توانید از جدول‌های قیمت ارائه‌شده در قسمت‌های قبل استفاده کنید و هم می‌توانید از ابزار آنلاین استعلام قیمت فرتاک بهره ببرید.
  • برای خرید اینترنتی استند پاپ آپ، ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از مشاهده قیمت در قسمت قرمز رنگ، روی گزینه «دریافت پیش‌فاکتور» کلیک کنید. بعد از مشاهده پیش‌فاکتور و ثبت اطلاعات تماس، کارشناسان فرتاک برای نهایی‌سازی سفارش با شما تماس می‌گیرند.
  • برای خرید استند پاپ آپ در تهران یا شهرهای دیگر به‌صورت تلفنی نیز می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.
  • کارشناسان فرتاک بعد از ثبت سفارش، زمان تحویل را به شما اعلام می‌کنند. بعد از آماده‌سازی استند، سفارشات تهران طی یک روز کاری و سفارشات شهرهای دیگر طی ۳ الی ۴ روز کاری بعد به دست مشتریان می‌رسد.
خرید استند پاپ آپ
خرید استند پاپ آپ

چاپ استند پاپ آپ تبلیغاتی

استند پاپ ‌آپ تبلیغاتی برای معرفی یک رویداد یا محصول خاص به‌کار می‌رود و معمولا فقط یک‌بار کاربرد دارد. در این استند شما اطلاعاتی درباره محصول جدید یا رویدادی که برگزار می‌کنید، ارائه می‌دهید و آن را در فضاهایی که محل عبور مخاطبان شماست، قرار می‌دهید. استندهای تبلیغاتی برای زمان برگزاری رویداد یا جشنواره معرفی محصول یا حتی افتتاحیه کسب‌وکار کاربرد دارند. همچنین اگر در نمایشگاهی شرکت می‌کنید و قصد دارید محصول جدیدی را معرفی کنید، این استندها برای شما کاربردی خواهند بود. به‌عبارت دیگر می‌توان گفت استند پاپ آپ تبلیغاتی برای معرفی است، نه طراحی دکوراسیون غرفه یا کانتر نمایشگاهی. قیمت استند پاپ آپ تبلیغاتی معمولا نسبت به نمونه‌های نمایشگاهی مناسب‌تر است، زیرا سبک‌تر و کوچک‌تر هستند.

استند پاپ آپ تبلیغاتی
استند پاپ آپ تبلیغاتی

سفارش چاپ و خرید استند پاپ آپ در چاپ فرتاک

با سفارش چاپ و خرید استند پاپ آپ به یک مجموعه حرفه‌ای چون فرتاک، نتیجه نهایی دقیقا مشابه همان تصویری خواهد بود که برایتان ارسال شده یا روی مانیتور دیده‌اید. اگر قصد دارید برای محل کار یا غرفه نمایشگاهی که در پیش رو دارید، استند پاپ آپ سفارش دهید می‌توانید با کارشناسان شرکت فرتاک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این افراد برای ایده‌پردازی و طرح استند کمک بگیرید.

برای ثبت سفارش استند پاپ آپ، از همین صفحه سایز محصول مورد نظرتان را انتخاب و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید، ویژگی‌های محصول به شما نمایش داده می‌شود. بعد از تعیین جزئیات سفارش مانند نوع و تعداد استندهای مورد نیاز، هزینه نهایی کار به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت روی گزینه «دریافت پیش فاکتور» کلیک کنید و شماره تماس خود را وارد کنید. کارشناسان فرتاک در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هماهنگی و آماده‌سازی سفارش با شما تماس می‌گیرند.

استند پاپ آپ 3*4
استند پاپ آپ 3*4

سوالات متدوال

انواع استند پاپ آپ که در چاپ فرتاک می‌توان سفارش داد کدامند؟

استندهای پاپ آپ در دو نوع تخت و منحنی چاپ می‌شوند و سایزهای گوناگونی دارند. استندهای نمایشگاهی معمولا عریض‌تر هستند و استندهای تبلیغاتی معمولا ابعاد کوچک‌تری دارند.

تفاوت استند پاپ آپ نمایشگاهی و تبلیغاتی چیست؟

استندهای تبلیغاتی معمولا برای معرفی یک رویداد یا محصول به‌کار می‌روند، اما استندهای نمایشگاهی برای معرفی برند و طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجزای استند پاپ آپ چیست؟

اگر قصد سفارش استند پاپ آپ را دارید باید بدانید که از دو بخش سازه و بنر تشکیل شده است. سازه یک وسیله دائمی است و می‌توان بنرهای مختلف را روی آن نصب کرد؛ اما بنر اطلاعات یک رویداد یا نمایشگاه خاص را ارائه می‌دهد. بنابراین در رویدادهای بعدی مشتریان فقط بنر را سفارش می‌دهند و آن را روی سازه‌ای که از قبل دارند، نصب می‌کنند. دقت داشته باشید که سایز بنر و سازه باید متناسب با یکدیگر باشد.

تظرات ارسال شده