چاپ فرتاک، چاپخانه ای ارزان و حرفه ای

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی یکی از روش‌های تبلیغات چاپی است که می‌تواند برند شما در ذهن مشتریان ماندگار کند. اگر هدف مناسبی برای ارائه ساک دستی در نظر بگیرید، آن را به مخاطبان بازار هدف خود بدهید و در پاکتی که ارائه می‌کنید، محصول دیگری چون کاتالوگ، بروشور و... هم عرضه کنید، تبلیغاتی پربازده انجام داده‌اید و برندتان را در ذهن مشتری ثبت خواهید کرد.

در این صفحه قصد داریم به صورت کامل درباره آنچه لازم است درباره چاپ ساک دستی و شاپینگ بگ بدانید، صحبت کنیم. تبلیغات چاپی اگر هدفمند، خلاقانه و باکیفیت باشند، می‌توانند بیشترین بازدهی را برای برند شما داشته باشند.

چاپ ساک دستی کاغذی
چاپ ساک دستی کاغذی

قیمت چاپ ساک دستی

قیمت چاپ ساک دستی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تا زمانی که جزئیات سفارش را به صورت کامل تعیین نکرده باشید، امکان برآورد هزینه دقیق وجود ندارد. البته چاپخانه‌های معتبر معمولا با توجه به نیاز مشتریان، پکیج‌هایی کاربردی ارائه می‌دهند که قیمتشان مشخص است، اما اگر بخواهید تغییری در پکیج مورد نظر ایجاد کنید، احتمال تغییر هزینه وجود دارد.

طراحی ساک دستی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت چاپ ساک دستی است. اگر طرح آماده به چاپخانه بدهید، هزینه طراحی ساک را پرداخت نخواهید کرد، اما بسیاری از مشتریان ما برای اطمینان از کیفیت نهایی طرح و شباهت نتیجه نهایی با آنچه به صورت دیجیتال می‌بینند، کار طراحی را نیز به گرافیست‌های حرفه‌ای فرتاک می‌سپارند.

در طراحی ممکن است ویژگی‌های خاصی مانند طلاکوبی وجود داشته باشد. این ویژگی‌های منحصر به فرد تا حدی قیمت چاپ ساک دستی را افزایش می‌دهند اما جلوه جذابی برای کار ایجاد می‌‌کنند. به طور کلی توجه افراد بیشتر از یک ساک دستی ساده به ساکی جلب می‌شود که به شیوه‌ای حرفه‌ای و لوکس طراحی شده باشد. به همین دلیل است که اگر در خیابان ساک دستی یک برند لوکس را ببینید، ناخودآگاه متوجه آن خواهید شد، اما اگر یک ساک دستی معمولی ببینید، ممکن است نگاهتان حتی یک لحظه هم به برند چاپ شده روی آن نیفتد.

هنگام بررسی قیمت چاپ ساک دستی، تعادلی بین کیفیت و هزینه ایجاد کنید. برخی از برندها برای کاهش هزینه از طرح‌های خیلی ساده و متریال بی‌کیفیت برای ساک دستی استفاده می‌کنند تا قیمت تمام شده کار کاهش پیدا کند. این کار عملا هیچ نتیجه‌ای برای برندسازی ندارد. بعضی از برندها هم هزینه زیادی صرف می‌کنند و ممکن است در ازای هر ساک دستی که به مشتری می‌دهند، به اندازه چند ساک معمولی هزینه کرده باشند. شما می‌توانید حد تعادل را در پیش بگیرید. متریالی را انتخاب کنید که کیفیت و قیمت مناسبی دارد و طرحی بزنید که اجرای آن هزینه‌بر نباشد.

چاپ ساک دستی فوری

چاپ فوری ساک دستی و خوش قولی چاپخانه اهمیت بسیاری دارد. زمانبندی یکی از مهم‌ترین ارکان تبلیغات است، بنابراین باید هر جزء تبلیغات در زمان مشخص آماده شوند. زمانی که شما در آستانه برگزاری یک مراسم مهم یا کمپین تبلیغاتی قرار دارید، زمانی برای پیگیری سفارشات خود نخواهید داشت. بنابراین بعد از ثبت سفارش باید تاریخ تحویل را بپرسید و بعد از آن در تاریخ مشخص برای دریافت محصولاتی که سفارش داده بودید، اقدام کنید. در فرایندهای حساس تبلیغات و برندسازی، هیچ تأخیری جایز نیست.

مجموعه فرتاک ساک دستی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن چاپ می‌کند و به دست مشتریان می‌رساند. سفارشات شما وابسته به زمانی که سفارش را ثبت می‌کنید و تیراژ ساک‌هایی که نیاز دارید، طی ۱۰ الی ۱۴ روز کاری آماده می‌شوند.

چاپ ساک دستی فوری
چاپ ساک دستی فوری

چاپ ساک دستی ارزان

هزینه چاپ ساک دستی از دیگر فاکتورهایی است که اهمیت دارد. چاپ ساک دستی ارزان به معنی پایین بودن کیفیت نیست. چاپ ساک دستی به بودجه زیادی نیاز ندارد و در عین کیفیت بالا می‌تواند با قیمت مناسبی چاپ شود. قیمت این محصول به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که برای تبلیغات اختصاص داده‌اید، ساک دستی مناسب را انتخاب کنید.

برندهایی که به لوکس بودن ساک دستی اهمیت می‌دهند، به سراغ مدل‌های ضخیم‌تر با ابعاد بزرگ‌تر و کاغذهای باکیفیت‌تر می‌روند و طبیعتا هزینه بیشتری را هم برای این کار می‌پردازند. در مقابل کسب و کارهایی که به دنبال چاپ ساک دستی ارزان هستند، کاغذهایی با ضخامت کم‌تر و بدون طرح‌های طلاکوب و یووی انتخاب می‌کنند. در نتیجه با هزینه کم‌ترین می‌توانند تبلیغات مورد نظرشان را انجام دهند.

چاپ ساک دستی ارزان
چاپ ساک دستی ارزان

روند چاپ ساک دستی چگونه است؟

:طراحی ساک دستی اولین مرحله‌ای است که باید انجام شود. برای انجام این کار سه راه وجود دارد

  • در برخی از کسب و کارها طراحان گرافیکی فعالیت می‌کنند. این افراد طرح اختصاصی برای مجموعه طراحی می‌کنند
  • برخی از برندها طراحی ساک دستی مورد نظرشان را برون‌سپاری می‌کنند. از آنجایی که طراحان برون‌سازمانی با برند شما آشنا نیستند و احتمالا تجربه‌ای هم در زمینه چاپ ندارند، ممکن است طرح دلخواهتان را تحویل ندهند
  • برخی از کسب و کارها هم سفارش طراحی را در کنار سفارش چاپ، به چاپخانه فرتاک می‌دهند. تیم طراحی فرتاک به صورت تخصصی در زمینه محصولات چاپی فعالیت دارد. بنابراین با جزئیات این روند به خوبی آشناست و می‌تواند بهترین طرح را برای ساک دستی برند شما بزند

بعد از طراحی ساک دستی، نوبت به تعیین جزئیات کار می‌رسد. شما باید موارد زیرا در مورد محصول مورد نظر خود مشخص کنید:

  • ابعاد و ضخامت و عمودی یا افقی
  • جنس ساک دستی
  • محل‌های درخشان روی طرح (یووی)
  • قسمت‌هایی که نیاز به طلاکوبی،‌ نقره‌کوبی یا برنزکوبی دارند
  • رنگ‌های زمینه و بند ساک دستی
  • نوع بند

در قسمت‌های بعدی بیشتر درباره این جزئیات توضیح خواهیم داد. بعد از انتخاب موارد بالا، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرتاک این است که سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آماده می‌کند و به دستتان می‌رساند.

مزایای چاپ شاپینگ بگ برای برندسازی و تبلیغات
مزایای چاپ شاپینگ بگ برای برندسازی و تبلیغات

چاپ شاپینگ بگ برای برندسازی و تبلیغات

بسیاری از برندها برای چاپ شاپنیگ بگ برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌توانند با استفاده از آن توجه بسیاری از مخاطبانشان را جلب کنند. مزیت‌های استفاده از شاپینگ بگ برای برندها را در ادامه بیان کرده‌ایم:

  • شاپینگ بگ وسیله‌ای کاربردی است که مخاطبان معمولا بعدا هم از آن استفاده می‌کنند. در نتیجه برندسازی برای شما همچنان ادامه خواهد داشت.
  • هزینه تبلیغات با چاپ شاپینگ بگ مناسب است.
  • شاپینگ بگ جزو آن دسته از محصولات تبلیغاتی است که وجهه حرفه‌ای برند شما را به مخاطبان نشان می‌دهد.
  • شاپینگ بگ‌ها هم برای بسته بندی محصول مناسب هستند و هم بازاریابی انجام می‌دهند.
  • ساک‌های دستی که طراحی حرفه‌ای و خلاقانه داشته باشند، در ذهن مشتریان شما می‌مانند. حتی افرادی که به صورت رهگذر هم ساک دستی را می‌بینند، توجهشان به طرح خلاقانه جلب می‌شود و هدف پیام برند شما قرار می‌گیرند
چاپ شاپینگ بگ
چاپ شاپینگ بگ

انواع ساک دستی کاغذی

ساک‌های دستی در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند، برخی از فروشگاه‌ها ساک‌های دستی به نام برند خودشان چاپ می‌کنند و محصولاتی که می‌فروشند را در این ساک‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند.

چاپ شاپینگ بگ
چاپ شاپینگ بگ

برخی از برندها هم فقط در مناسب‌های خاص مانند زمانی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند یا در زمانی که کمپین تبلیغاتی برگزار کرده‌اند، به سراغ ساک دستی می‌روند. به همین دلیل است که مجموعه فرتاک انواع مختلفی از ساک دستی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نمونه چاپ ساک دستی
نمونه چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی فروشگاهی

آیا تا به برایتان پیش آمده در کمد ساک دستی را ببینید که خاطره خرید خوب در یک روز به یادماندنی را در ذهنتان زنده کند؟ چاپ ساک دستی کاغذی فروشگاهی، تاثیر زیادی در ماندگاری برند شما در ذهن مشتری دارد. این ساک‌ها در هر جنس و اندازه‌ای که باشند،‌ مزین به نام و لوگوی برند شما هستند و ارائه آن به مشتری، نام کسب و کارتان را در ذهن مشتریان حک می‌کند. آن‌ها در خریدهای بعدی، ناخودآگاه دوباره شما را به یاد می‌آورند و اگر از خرید قبلی رضایت داشته باشند، دوباره به سراغ خودتان خواهند آمد.

ساک دستی فروشگاهی هم یکی از انواع تبلیغات چاپی است و هم وسیله‌ای کاربردی برای مشتریان محسوب می‌شود که حتی بعد از خرید هم می‌توانند از آن استفاده کنند، به خصوص اگر با متریال باکیفیتی مثا پارچه تولید شده باشد.

بگ فروشگاهی کاغذی تبلیغ کننده سیاری است که نام برند شما را به افراد زیادی نشان می‌دهد. با چاپ ساک دستی فروشگاهی کاغذی امکان حمل و نقل آسان محصولات خریداری شده را برای مشتریان فراهم می‌کنید و ارزش برندتان را به آن‌ها نشان می‌دهید. مشتریان بین برندی که محصولشان را در یک پلاستیک معمولی قرار می‌دهد و مجموعه‌ای که خریدشان را با دقت بسته‌بندی می‌کند و در شاپینگ بگ قرار می‌دهد، تفاوت قائل می‌شوند.

چاپ ساک دستی فروشگاهی
چاپ ساک دستی فروشگاهی

مزایای چاپ ساک دستی فروشگاهی

ساک دستی هم برای خریداران و هم فروشندگان مزیت‌هایی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • ساده‌سازی جابجایی کالاهای خریداری شده برای مشتری
  • القای لوکس بودن کالای مورد نظر
  • حک شدن برند در ذهن مشتری
  • یک بار هزینه، چندین بار تبلیغ
  • قابلیت استفاده مجدد
  • کاهش مصرف پلاستیک‌های تجزیه ناپذیر
  • تبدیل مشتری به سفیری برای برند (وقتی مشتریان در خیابان و... ساک دستی فروشگاهی شما را در دست دارند،‌ سایرین هم با برندتان آشنا خواهند شد)

بهترین ساک دستی فروشگاهی

این محصولات با استفاده از متریال گوناگونی مثل کاغذ، پارچه و پلاستیک تولید می‌شوند. ساک‌های کاغذی در انواع گلاسه، کرافت و تحریری چاپ می‌شوند. ساک‌های پارچه‌ای هم از جنس پارچه سوزنی، برزنتی و کتان هستند.

با چاپ ساک‌های دستی فروشگاهی تولید شده با کاغذ و پارچه، با یک تیر سه نشان می‌زنید. هم به مشتری احترام می‌گذارید، هم نشان می‌دهید محصول ارزشمندی دارید و هم برندسازی می‌کنید. البته که به حفظ محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک هم کمک خواهید کرد.

چاپ ساک دستی کاغذی
چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

ساک‌های دستی تبلیغاتی پیامرسان برند شما هستند. برخی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند طرحی از مفهوم برندشان یا شعار تبلیغاتی خود را روی ساک دستی چاپ کنند. چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌تواند یک بنر متحرک در سطح شهر باشد؛ تنها کافی است کیفیت بالا و طراحی زیبایی داشته باشد تا افراد به صورت روزمره از آن استفاده کنند. چاپ ساک تبلیغاتی مزین به نام برند شما، یک روش بازاریابی غیرمستقیم است.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی فرتاک
چاپ ساک دستی تبلیغاتی فرتاک

چاپ ساک دستی انتخاباتی

تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها اهمیت بسیاری دارد. ساک دستی‌های انتخاباتی که حاوی هدایای تبلیغاتی هستند، بهترین روش برای به دست آوردن رأی بیشتر هستند. با چاپ ساک دستی انتخاباتی، ساکی که نام شما روی آن هک شده در سراسر شهر پخش می‌شود. مردم هم می‌دانند این ساک‌ها به صورت خالی ارائه نمی‌شود، پس به دنبال جایی می‌گردند که بتوانند آن را بگیرند و در نهایت ستاد انتخاباتی شما را پیدا می‌کنند.

چاپ ساک دستی انتخاباتی
چاپ ساک دستی انتخاباتی

ورود مردم به ستاد انتخاباتی و شنیدن صحبت‌های شما تنها چیزی است که برای کسب رأی بیشتر نیاز خواهید داشت. نکته مهم این است که تبلیغات انتخاباتی به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس محدود نمی‌شود، گاهی اوقات نامزدهای انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های بزرگ هم تبلیغات انتخاباتی انجام می‌دهند. این افراد توضیحاتشان را در یک کاتالوگ یا بروشور چاپ می‌کنند و به همراه ساک دستی انتخاباتی به همکارانشان ارائه می‌دهند.

چاپ ساک دستی انتخاباتی برای افرادی که پرسونال برندینگ انجام می‌دهند نیز راهکار مناسبی است. برخی از افراد مشهور و حرفه‌ای زمانی که سمینار برگزار می‌کنند یا با مشتریانشان جلسه دارند، ساک دستی با نام برند شخصی خودشان چاپ می‌کنند و به مخاطبان ارائه می‌دهند.

چاپ ساک دستی نمایشگاهی

نمایشگاه یکی از مهم‌ترین موقعیت‌هایی است که در آن به ساک دستی نیاز دارید. برخی از نمایشگاه‌ها برای فروش محصول راه‌اندازی می‌شوند. اگر در چنین نمایشگاه‌هایی، محصولاتتان را در ساک دستی که نام و لوگوی برندتان روی آن چاپ شده قرار دهید،‌ سایر حاضران هم متوجه می‌شوند که برند شما در نمایشگاه غرفه دارد. در نتیجه به دنبال شما می‌گردند تا بتوانند با تخفیف نمایشگاهی خرید کنند.

بعضی از نمایشگاه‌ها هم صرفا برای معرفی هستند و محصول فروشی ندارند. در این صورت توصیه می‌شود به همراه ساک دستی نمایشگاهی هدایای کوچکی ارائه دهید. به عنوان مثال می‌توانید یک نمونه کوچک از محصول خود یا کاتالوگ معرفی محصولاتتان را در ساک دستی قرار دهید و به مشتریان ارائه کنید. چاپ ساک دستی نمایشگاهی و سایر تبلیغات چاپی در نمایشگاه اهمیت بسیاری دارند و اگر به صورت حرفه‌ای انجام شوند، بازخورد خوبی به همراه خواهند داشت.

چاپ ساک دستی نمایشگاهی
چاپ ساک دستی نمایشگاهی

مهم‌ترین نکاتی که هنگام چاپ ساک دستی باید به آن توجه داشته باشید

اکنون با انواع ساک دستی آشنا شده‌اید و می‌دانید که در چه موقعیت‌هایی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

در قسمت‌های قبلی گفتیم که هنگام ثبت سفارش باید جزئیات ساک دستی مورد نظر خود را مشخص کنید. این موضوع برای افرادی که تاکنون تجربه چاپ ساک دستی نداشته‌اند، چالش برانگیز است. به همین دلیل در ادامه درباره هر نکته توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

بهترین سایز برای چاپ ساک دستی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مشتریان باید برای سفارش چاپ ساک دستی تعیین کنند، سایز محصول است. شاپینگ بگ را می‌توان در ابعاد مختلف چاپ کرد؛ از اندازه‌های خیلی کوچک که فقط برای کارت ویزیت و تراکت و چند تکه کاغذ کوچک جا دارند تا اندازه‌های بزرگ‌تر که برای هدایای تبلیغاتی حجیم مناسب هستند.

برای تعیین سایز، ابتدا باید مشخص کنید که قرار است چه محصولاتی در ساک دستی قرار بدهید. اگر محصولات سه بعدی و حجیم هستند، به ساک‌های بزرگ‌تر نیاز دارید. اما اگر قصد دارید تبلیغات چاپی داخل ساک دستی قرار بدهید، سایزهای کوچک هم کفایت می‌کند. البته باید مراقب باشید که طول و عرض کاغذهایی که قرار است در ساک دستی قرار بگیرد، از ساک بیشتر نباشد. کاغذها باید کامل داخل شاپینگ بگ جای بگیرد، چروک نشود و از ساک هم بیرون نزند.

نکته دیگری که در تعیین سایز برای چاپ ساک دستی اهمیت دارد، طرحی است که باید روی محصول چاپ شود. به یاد داشته باشید که اکثر فضای ساک دستی باید خالی باشد؛ در غیر این صورت، ظاهری شلوغ پیدا می‌کند و مشتریان نمی‌توانند پیام تبلیغاتی شما را دریافت کنند. سعی کنید طرحی در مینیمال‌ترین حالت ممکن برای چاپ ساک دستی در نظر بگیرید. نام برند، لوگو، زمینه فعالیت و اطلاعات تماس، تنها موارد ضروری هستند که باید روی ساک دستی وجود داشته باشند. اگر قصد دارید چیزی بیشتر از این موارد برای طرح شاپینگ بگ در نظر بگیرید، بهتر است سایز بزرگ‌تری انتخاب کنید تا نتیجه نهایی کار، ظاهر مطلوبی داشته باشد.

بهترین سایز برای چاپ ساک دستی
بهترین سایز برای چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی در ابعاد مختلف

ابعاد ساک دستی باید با توجه به محصولی که قرار است در آن قرار دهید، انتخاب شود. هرچه ساک دستی بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. افرادی که برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی از این محصول استفاده می‌کنند، معمولا به سراغ سایزهای کوچک‌تر می‌روند. افرادی که قصد دارند برای بسته‌بندی محصولات از این ساک‌ها استفاده کنند، معمولا سایزهای بزرگ‌تر را انتخاب می‌کنند

جنس ساک دستی
جنس ساک دستی

ساک دستی کاغذی در سایزهایی که در ادامه ارائه می‌دهیم، چاپ می‌شود:

  • ۲۰ × ۲۲ × ۷ سانتی‌متر
  • ۲۳ × ۲۴ × ۹ سانتی‌متر
  • ۱۶.۵ × ۲۶ × ۷ سانتی‌متر
  • ۲۲.۷× ۳۲× ۶ سانتی‌متر
  • ۲۰ × ۳۰ × ۸ سانتی‌متر
  • ۲۵ × ۳۵ × ۹ سانتی‌متر
  • ۲۵ × ۳۵× ۱۰ سانتی‌متر
  • ۲۷ × ۳۵ × ۹ سانتی‌متر
  • ۳۰ × ۳۸ × ۱۰ سانتی‌متر
  • ۳۴.۵ × ۴۵ × ۱۰ سانتی‌متر

این موارد تنها ده مورد از سایزهای ساک دستی‌ها و شاپینگ بگ‌های چاپ فرتاک هستند. برای بررسی سایزهای مختلف این محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرتاک مراجعه کنید.

چاپ لوگو روی ساک دستی

طراحی ساک دستی اولین اولویت تبلیغات با این محصول است. برخی از برندها فقط به چاپ لوگو روی ساک دستی بسنده می‌کنند و برخی دیگر اطلاعات بیشتری چون راه‌های ارتباطی، شعار برند و... را نیز روی ساک دستی چاپ می‌کنند.

اطلاعاتی که روی ساک دستی چاپ می‌کنید، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مخاطبان شما را می‌شناسند یا برند مشهوری دارید، احتمالا چاپ لوگو روی ساک دستی کفایت می‌کند. زیرا همه افراد با برند شما و محصولاتتان آشنا هستند. در مقابل اگر برند شما شناخته شده نیست یا قصد دارید با استفاده از چاپ ساک دستی برای اولین بار با بازار هدفتان تعامل داشته باشید،‌ بهتر است اطلاعات دیگری را هم روی ساک چاپ کنید. آنچه روی شاپینگ بگ چاپ می‌شود، به استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد.

چاپ لوگو روی ساک دستی
چاپ لوگو روی ساک دستی

خدمات چاپ ساک دستی در تهران و شهرهای مختلف

فرتاک خدمات متنوعی در زمینه تبلیغات چاپی ارائه می‌دهد و مرکز چاپخانه مجموعه در تهران قرار دارد. فرتاک خدمات چاپ ساک دستی را در تهران و سایر شهرهای ایران ارائه می‌دهد. اگر در تهران حضور دارید، می‌توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی یا حضوری ثبت کنید.

مشتریان فرتاک به تهران محدود نمی‌شوند، بسیاری از کسب و کارهایی در شهرهای مختلف ایران کار می‌کنند نیز سفارشات تبلیغات چاپی خود را به فرتاک می‌دهند. برای ثبت سفارش از راه‌ دور تنها کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان تماس بگیرید. آن‌ها بعد از دریافت طرح مورد نظر شما و مشخص کردن جزئیات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را چاپ می‌کنند. در نهایت بسته محصولات شما به مقصدی که تعیین کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

چاپ ساک دستی در تهران
چاپ ساک دستی در تهران

چاپ و خرید شاپینگ بگ

یکی از مواردی که لذت خرید را دوچندان می‌کند، بسته‌بندی حرفه‌ای آن است. اگر فروشگاه‌ها به بسته‌بندی محصولاتشان توجه داشته باشند و در کنار آن از خدمات چاپ ساک خرید هم استفاده کنند و محصولات را در این ساک‌ها قرار بدهند، می‌توانند خود را به عنوان یک کسب و کار حرفه‌ای معرفی کنند. حتی اگر برای چاپ ساک‌های لوکس اقدام کنید و بودجه زیادی برای این کار اختصاص بدهید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بعد از مدتی هزینه‌هایتان جبران می‌شود؛ زیرا تعداد زیادی از مشتریان تصمیم می‌گیرند برای دفعات بعدی هم از شما خرید کنند.

مزیت‌های چاپ ساک خرید برای فروشگاه‌های آنلاین هم بسیار زیاد است. مشتریانی که خرید آنلاین انجام می‌دهند، عادت دارند محصولاتشان را در جعبه‌های مقوایی ساده تحویل بگیرند. در بعضی موارد هم روی جعبه لوگوی برند مورد نظر چاپ شده است. بنابراین اگر محصولی که ارسال می‌کنید، در یک ساک خرید جذاب قرار گرفته باشد، در خاطر مخاطبتان باقی می‌ماند و او احتمالا برای دفعات بعدی هم از شما خرید خواهد کرد.

میزان بازدهی چاپ ساک دستی کاغذی و تفاوتی که در فروش شما ایجاد می‌کند، به خلاقیتتان هم بستگی دارد. به عنوان مثال بعضی از برندها در کنار ساک خرید، یک از کارت یا نامه کوتاه تشکر یا اشانتیون هم استفاده می‌کنند. آن‌ها از این راه به مشتری نشان می‌دهند که چقدر برایشان اهمیت دارد و از خرید او قدردان هستند.

به یاد داشته باشید که امروزه مردم دوست دارند از انسان‌ها خرید کنند، نه ربات‌ها. این علامت‌های کوتاه محبت‌آمیز، روشی است که به برقراری ارتباط انسانی با مخاطبان کمک می‌کند؛ حتی اگر هیچوقت به صورت حضوری با آن‌ها دیدار نداشته باشید و همیشه محصولات را به صورت آنلاین برایشان ارسال کنید.

شاپینگ بگ
شاپینگ بگ

نظرات مشتریان چاپ ساک دستی فرتاک

حسین اویار حسین رییس هیئت مدیره رخداد پارس ماندگار

از اینکه کار چاپ ساک دستی رو به مجموعه فرتاک سپردم بسیار راضی هستم. کیفیت چاپ فوق‌العاده بود و رنگ‌ها دقیقا همون بود که خواسته بودم. ارسال به موقع و بسته‌بندی مناسب، نشان از حرفه‌ای بودن و توجه به جزئیات داشت. پشتیبانی و خدمات مشتری بسیار خوب و دلسوزانه بود. حتما توصیه می‌کنم.

پرسش و پاسخ

مدت زمان آماده‌سازی سفارش شاپینگ بگ چقدر است؟

سفارش شاپینگ بگ کاغذی طی ۵ تا ۷ روز کاری آماده و برای شما ارسال می‌شود. در صورت ثبت سفارش فوری، مدت زمان آماده‌سازی کوتاه‌تر خواهد بود، اما هزینه تمام‌شده کار افزایش پیدا می‌کند.

قیمت چاپ ساک دستی چقدر است؟

قیمت چاپ ساک دستی از ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت چاپ ساک دستی مورد نظر شما به ابعاد، طرح و تکنیک‌هایی مثل چاپ برجسته، چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب و پوشش سلفونی ساک دستی بستگی دارد.

روش ثبت سفارش چاپ بگ کاغذی در فرتاک چگونه است؟

برای سفارش چاپ بگ کاغذی می‌توانید از میان محصولات بالای همین صفحه، ساک دستی مناسب را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را وارد کنید. بعد از مشخص شدن همه ویژگی‌ها، قیمت سفارش نمایش داده می‌شود. سپس روی گزینه دریافت پیش‌فاکتور کلیک کنید و شماره تماس و نام خود را وارد کنید. پیش‌فاکتور شما صادر می‌شود و کارشناسان فرتاک برای هماهنگی‌ و ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیرند. برای ثبت سفارش تلفنی نیز می‌توانید با شماره‌های 02188400449 و 02188400465 تماس بگیرید.

چاپ ساک دستی کاغذی برای چه موقعیت‌هایی کاربرد دارد؟

چاپ ساک دستی برای قرار دادن محصولات خریداری شده،‌ ارائه پک‌پذیرایی به مهمانان همایش‌ها و رویدادها و ارائه تبلیغات چاپی به شرکت‌کنندگان نمایشگاه کاربرد دارد.

چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی یکی از روش‌های تبلیغات چاپی است که می‌تواند برند شما در ذهن مشتریان ماندگار کند. اگر هدف مناسبی برای ارائه ساک دستی در نظر بگیرید، آن را به مخاطبان بازار هدف خود بدهید و در پاکتی که ارائه می‌کنید، محصول دیگری چون کاتالوگ، بروشور و... هم عرضه کنید، تبلیغاتی پربازده انجام داده‌اید و برندتان را در ذهن مشتری ثبت خواهید کرد.

در این صفحه قصد داریم به صورت کامل درباره آنچه لازم است درباره چاپ ساک دستی و شاپینگ بگ بدانید، صحبت کنیم. تبلیغات چاپی اگر هدفمند، خلاقانه و باکیفیت باشند، می‌توانند بیشترین بازدهی را برای برند شما داشته باشند.

چاپ ساک دستی کاغذی
چاپ ساک دستی کاغذی

قیمت چاپ ساک دستی

قیمت چاپ ساک دستی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تا زمانی که جزئیات سفارش را به صورت کامل تعیین نکرده باشید، امکان برآورد هزینه دقیق وجود ندارد. البته چاپخانه‌های معتبر معمولا با توجه به نیاز مشتریان، پکیج‌هایی کاربردی ارائه می‌دهند که قیمتشان مشخص است، اما اگر بخواهید تغییری در پکیج مورد نظر ایجاد کنید، احتمال تغییر هزینه وجود دارد.

طراحی ساک دستی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت چاپ ساک دستی است. اگر طرح آماده به چاپخانه بدهید، هزینه طراحی ساک را پرداخت نخواهید کرد، اما بسیاری از مشتریان ما برای اطمینان از کیفیت نهایی طرح و شباهت نتیجه نهایی با آنچه به صورت دیجیتال می‌بینند، کار طراحی را نیز به گرافیست‌های حرفه‌ای فرتاک می‌سپارند.

در طراحی ممکن است ویژگی‌های خاصی مانند طلاکوبی وجود داشته باشد. این ویژگی‌های منحصر به فرد تا حدی قیمت چاپ ساک دستی را افزایش می‌دهند اما جلوه جذابی برای کار ایجاد می‌‌کنند. به طور کلی توجه افراد بیشتر از یک ساک دستی ساده به ساکی جلب می‌شود که به شیوه‌ای حرفه‌ای و لوکس طراحی شده باشد. به همین دلیل است که اگر در خیابان ساک دستی یک برند لوکس را ببینید، ناخودآگاه متوجه آن خواهید شد، اما اگر یک ساک دستی معمولی ببینید، ممکن است نگاهتان حتی یک لحظه هم به برند چاپ شده روی آن نیفتد.

هنگام بررسی قیمت چاپ ساک دستی، تعادلی بین کیفیت و هزینه ایجاد کنید. برخی از برندها برای کاهش هزینه از طرح‌های خیلی ساده و متریال بی‌کیفیت برای ساک دستی استفاده می‌کنند تا قیمت تمام شده کار کاهش پیدا کند. این کار عملا هیچ نتیجه‌ای برای برندسازی ندارد. بعضی از برندها هم هزینه زیادی صرف می‌کنند و ممکن است در ازای هر ساک دستی که به مشتری می‌دهند، به اندازه چند ساک معمولی هزینه کرده باشند. شما می‌توانید حد تعادل را در پیش بگیرید. متریالی را انتخاب کنید که کیفیت و قیمت مناسبی دارد و طرحی بزنید که اجرای آن هزینه‌بر نباشد.

چاپ ساک دستی فوری

چاپ فوری ساک دستی و خوش قولی چاپخانه اهمیت بسیاری دارد. زمانبندی یکی از مهم‌ترین ارکان تبلیغات است، بنابراین باید هر جزء تبلیغات در زمان مشخص آماده شوند. زمانی که شما در آستانه برگزاری یک مراسم مهم یا کمپین تبلیغاتی قرار دارید، زمانی برای پیگیری سفارشات خود نخواهید داشت. بنابراین بعد از ثبت سفارش باید تاریخ تحویل را بپرسید و بعد از آن در تاریخ مشخص برای دریافت محصولاتی که سفارش داده بودید، اقدام کنید. در فرایندهای حساس تبلیغات و برندسازی، هیچ تأخیری جایز نیست.

مجموعه فرتاک ساک دستی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن چاپ می‌کند و به دست مشتریان می‌رساند. سفارشات شما وابسته به زمانی که سفارش را ثبت می‌کنید و تیراژ ساک‌هایی که نیاز دارید، طی ۱۰ الی ۱۴ روز کاری آماده می‌شوند.

چاپ ساک دستی فوری
چاپ ساک دستی فوری

چاپ ساک دستی ارزان

هزینه چاپ ساک دستی از دیگر فاکتورهایی است که اهمیت دارد. چاپ ساک دستی ارزان به معنی پایین بودن کیفیت نیست. چاپ ساک دستی به بودجه زیادی نیاز ندارد و در عین کیفیت بالا می‌تواند با قیمت مناسبی چاپ شود. قیمت این محصول به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که برای تبلیغات اختصاص داده‌اید، ساک دستی مناسب را انتخاب کنید.

برندهایی که به لوکس بودن ساک دستی اهمیت می‌دهند، به سراغ مدل‌های ضخیم‌تر با ابعاد بزرگ‌تر و کاغذهای باکیفیت‌تر می‌روند و طبیعتا هزینه بیشتری را هم برای این کار می‌پردازند. در مقابل کسب و کارهایی که به دنبال چاپ ساک دستی ارزان هستند، کاغذهایی با ضخامت کم‌تر و بدون طرح‌های طلاکوب و یووی انتخاب می‌کنند. در نتیجه با هزینه کم‌ترین می‌توانند تبلیغات مورد نظرشان را انجام دهند.

چاپ ساک دستی ارزان
چاپ ساک دستی ارزان

روند چاپ ساک دستی چگونه است؟

:طراحی ساک دستی اولین مرحله‌ای است که باید انجام شود. برای انجام این کار سه راه وجود دارد

  • در برخی از کسب و کارها طراحان گرافیکی فعالیت می‌کنند. این افراد طرح اختصاصی برای مجموعه طراحی می‌کنند
  • برخی از برندها طراحی ساک دستی مورد نظرشان را برون‌سپاری می‌کنند. از آنجایی که طراحان برون‌سازمانی با برند شما آشنا نیستند و احتمالا تجربه‌ای هم در زمینه چاپ ندارند، ممکن است طرح دلخواهتان را تحویل ندهند
  • برخی از کسب و کارها هم سفارش طراحی را در کنار سفارش چاپ، به چاپخانه فرتاک می‌دهند. تیم طراحی فرتاک به صورت تخصصی در زمینه محصولات چاپی فعالیت دارد. بنابراین با جزئیات این روند به خوبی آشناست و می‌تواند بهترین طرح را برای ساک دستی برند شما بزند

بعد از طراحی ساک دستی، نوبت به تعیین جزئیات کار می‌رسد. شما باید موارد زیرا در مورد محصول مورد نظر خود مشخص کنید:

  • ابعاد و ضخامت و عمودی یا افقی
  • جنس ساک دستی
  • محل‌های درخشان روی طرح (یووی)
  • قسمت‌هایی که نیاز به طلاکوبی،‌ نقره‌کوبی یا برنزکوبی دارند
  • رنگ‌های زمینه و بند ساک دستی
  • نوع بند

در قسمت‌های بعدی بیشتر درباره این جزئیات توضیح خواهیم داد. بعد از انتخاب موارد بالا، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرتاک این است که سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آماده می‌کند و به دستتان می‌رساند.

مزایای چاپ شاپینگ بگ برای برندسازی و تبلیغات
مزایای چاپ شاپینگ بگ برای برندسازی و تبلیغات

چاپ شاپینگ بگ برای برندسازی و تبلیغات

بسیاری از برندها برای چاپ شاپنیگ بگ برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌توانند با استفاده از آن توجه بسیاری از مخاطبانشان را جلب کنند. مزیت‌های استفاده از شاپینگ بگ برای برندها را در ادامه بیان کرده‌ایم:

  • شاپینگ بگ وسیله‌ای کاربردی است که مخاطبان معمولا بعدا هم از آن استفاده می‌کنند. در نتیجه برندسازی برای شما همچنان ادامه خواهد داشت.
  • هزینه تبلیغات با چاپ شاپینگ بگ مناسب است.
  • شاپینگ بگ جزو آن دسته از محصولات تبلیغاتی است که وجهه حرفه‌ای برند شما را به مخاطبان نشان می‌دهد.
  • شاپینگ بگ‌ها هم برای بسته بندی محصول مناسب هستند و هم بازاریابی انجام می‌دهند.
  • ساک‌های دستی که طراحی حرفه‌ای و خلاقانه داشته باشند، در ذهن مشتریان شما می‌مانند. حتی افرادی که به صورت رهگذر هم ساک دستی را می‌بینند، توجهشان به طرح خلاقانه جلب می‌شود و هدف پیام برند شما قرار می‌گیرند
چاپ شاپینگ بگ
چاپ شاپینگ بگ

انواع ساک دستی کاغذی

ساک‌های دستی در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند، برخی از فروشگاه‌ها ساک‌های دستی به نام برند خودشان چاپ می‌کنند و محصولاتی که می‌فروشند را در این ساک‌ها به مشتریان ارائه می‌دهند.

چاپ شاپینگ بگ
چاپ شاپینگ بگ

برخی از برندها هم فقط در مناسب‌های خاص مانند زمانی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند یا در زمانی که کمپین تبلیغاتی برگزار کرده‌اند، به سراغ ساک دستی می‌روند. به همین دلیل است که مجموعه فرتاک انواع مختلفی از ساک دستی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نمونه چاپ ساک دستی
نمونه چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی فروشگاهی

آیا تا به برایتان پیش آمده در کمد ساک دستی را ببینید که خاطره خرید خوب در یک روز به یادماندنی را در ذهنتان زنده کند؟ چاپ ساک دستی کاغذی فروشگاهی، تاثیر زیادی در ماندگاری برند شما در ذهن مشتری دارد. این ساک‌ها در هر جنس و اندازه‌ای که باشند،‌ مزین به نام و لوگوی برند شما هستند و ارائه آن به مشتری، نام کسب و کارتان را در ذهن مشتریان حک می‌کند. آن‌ها در خریدهای بعدی، ناخودآگاه دوباره شما را به یاد می‌آورند و اگر از خرید قبلی رضایت داشته باشند، دوباره به سراغ خودتان خواهند آمد.

ساک دستی فروشگاهی هم یکی از انواع تبلیغات چاپی است و هم وسیله‌ای کاربردی برای مشتریان محسوب می‌شود که حتی بعد از خرید هم می‌توانند از آن استفاده کنند، به خصوص اگر با متریال باکیفیتی مثا پارچه تولید شده باشد.

بگ فروشگاهی کاغذی تبلیغ کننده سیاری است که نام برند شما را به افراد زیادی نشان می‌دهد. با چاپ ساک دستی فروشگاهی کاغذی امکان حمل و نقل آسان محصولات خریداری شده را برای مشتریان فراهم می‌کنید و ارزش برندتان را به آن‌ها نشان می‌دهید. مشتریان بین برندی که محصولشان را در یک پلاستیک معمولی قرار می‌دهد و مجموعه‌ای که خریدشان را با دقت بسته‌بندی می‌کند و در شاپینگ بگ قرار می‌دهد، تفاوت قائل می‌شوند.

چاپ ساک دستی فروشگاهی
چاپ ساک دستی فروشگاهی

مزایای چاپ ساک دستی فروشگاهی

ساک دستی هم برای خریداران و هم فروشندگان مزیت‌هایی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • ساده‌سازی جابجایی کالاهای خریداری شده برای مشتری
  • القای لوکس بودن کالای مورد نظر
  • حک شدن برند در ذهن مشتری
  • یک بار هزینه، چندین بار تبلیغ
  • قابلیت استفاده مجدد
  • کاهش مصرف پلاستیک‌های تجزیه ناپذیر
  • تبدیل مشتری به سفیری برای برند (وقتی مشتریان در خیابان و... ساک دستی فروشگاهی شما را در دست دارند،‌ سایرین هم با برندتان آشنا خواهند شد)

بهترین ساک دستی فروشگاهی

این محصولات با استفاده از متریال گوناگونی مثل کاغذ، پارچه و پلاستیک تولید می‌شوند. ساک‌های کاغذی در انواع گلاسه، کرافت و تحریری چاپ می‌شوند. ساک‌های پارچه‌ای هم از جنس پارچه سوزنی، برزنتی و کتان هستند.

با چاپ ساک‌های دستی فروشگاهی تولید شده با کاغذ و پارچه، با یک تیر سه نشان می‌زنید. هم به مشتری احترام می‌گذارید، هم نشان می‌دهید محصول ارزشمندی دارید و هم برندسازی می‌کنید. البته که به حفظ محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک هم کمک خواهید کرد.

چاپ ساک دستی کاغذی
چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

ساک‌های دستی تبلیغاتی پیامرسان برند شما هستند. برخی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند طرحی از مفهوم برندشان یا شعار تبلیغاتی خود را روی ساک دستی چاپ کنند. چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌تواند یک بنر متحرک در سطح شهر باشد؛ تنها کافی است کیفیت بالا و طراحی زیبایی داشته باشد تا افراد به صورت روزمره از آن استفاده کنند. چاپ ساک تبلیغاتی مزین به نام برند شما، یک روش بازاریابی غیرمستقیم است.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی فرتاک
چاپ ساک دستی تبلیغاتی فرتاک

چاپ ساک دستی انتخاباتی

تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها اهمیت بسیاری دارد. ساک دستی‌های انتخاباتی که حاوی هدایای تبلیغاتی هستند، بهترین روش برای به دست آوردن رأی بیشتر هستند. با چاپ ساک دستی انتخاباتی، ساکی که نام شما روی آن هک شده در سراسر شهر پخش می‌شود. مردم هم می‌دانند این ساک‌ها به صورت خالی ارائه نمی‌شود، پس به دنبال جایی می‌گردند که بتوانند آن را بگیرند و در نهایت ستاد انتخاباتی شما را پیدا می‌کنند.

چاپ ساک دستی انتخاباتی
چاپ ساک دستی انتخاباتی

ورود مردم به ستاد انتخاباتی و شنیدن صحبت‌های شما تنها چیزی است که برای کسب رأی بیشتر نیاز خواهید داشت. نکته مهم این است که تبلیغات انتخاباتی به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس محدود نمی‌شود، گاهی اوقات نامزدهای انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های بزرگ هم تبلیغات انتخاباتی انجام می‌دهند. این افراد توضیحاتشان را در یک کاتالوگ یا بروشور چاپ می‌کنند و به همراه ساک دستی انتخاباتی به همکارانشان ارائه می‌دهند.

چاپ ساک دستی انتخاباتی برای افرادی که پرسونال برندینگ انجام می‌دهند نیز راهکار مناسبی است. برخی از افراد مشهور و حرفه‌ای زمانی که سمینار برگزار می‌کنند یا با مشتریانشان جلسه دارند، ساک دستی با نام برند شخصی خودشان چاپ می‌کنند و به مخاطبان ارائه می‌دهند.

چاپ ساک دستی نمایشگاهی

نمایشگاه یکی از مهم‌ترین موقعیت‌هایی است که در آن به ساک دستی نیاز دارید. برخی از نمایشگاه‌ها برای فروش محصول راه‌اندازی می‌شوند. اگر در چنین نمایشگاه‌هایی، محصولاتتان را در ساک دستی که نام و لوگوی برندتان روی آن چاپ شده قرار دهید،‌ سایر حاضران هم متوجه می‌شوند که برند شما در نمایشگاه غرفه دارد. در نتیجه به دنبال شما می‌گردند تا بتوانند با تخفیف نمایشگاهی خرید کنند.

بعضی از نمایشگاه‌ها هم صرفا برای معرفی هستند و محصول فروشی ندارند. در این صورت توصیه می‌شود به همراه ساک دستی نمایشگاهی هدایای کوچکی ارائه دهید. به عنوان مثال می‌توانید یک نمونه کوچک از محصول خود یا کاتالوگ معرفی محصولاتتان را در ساک دستی قرار دهید و به مشتریان ارائه کنید. چاپ ساک دستی نمایشگاهی و سایر تبلیغات چاپی در نمایشگاه اهمیت بسیاری دارند و اگر به صورت حرفه‌ای انجام شوند، بازخورد خوبی به همراه خواهند داشت.

چاپ ساک دستی نمایشگاهی
چاپ ساک دستی نمایشگاهی

مهم‌ترین نکاتی که هنگام چاپ ساک دستی باید به آن توجه داشته باشید

اکنون با انواع ساک دستی آشنا شده‌اید و می‌دانید که در چه موقعیت‌هایی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

در قسمت‌های قبلی گفتیم که هنگام ثبت سفارش باید جزئیات ساک دستی مورد نظر خود را مشخص کنید. این موضوع برای افرادی که تاکنون تجربه چاپ ساک دستی نداشته‌اند، چالش برانگیز است. به همین دلیل در ادامه درباره هر نکته توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

بهترین سایز برای چاپ ساک دستی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مشتریان باید برای سفارش چاپ ساک دستی تعیین کنند، سایز محصول است. شاپینگ بگ را می‌توان در ابعاد مختلف چاپ کرد؛ از اندازه‌های خیلی کوچک که فقط برای کارت ویزیت و تراکت و چند تکه کاغذ کوچک جا دارند تا اندازه‌های بزرگ‌تر که برای هدایای تبلیغاتی حجیم مناسب هستند.

برای تعیین سایز، ابتدا باید مشخص کنید که قرار است چه محصولاتی در ساک دستی قرار بدهید. اگر محصولات سه بعدی و حجیم هستند، به ساک‌های بزرگ‌تر نیاز دارید. اما اگر قصد دارید تبلیغات چاپی داخل ساک دستی قرار بدهید، سایزهای کوچک هم کفایت می‌کند. البته باید مراقب باشید که طول و عرض کاغذهایی که قرار است در ساک دستی قرار بگیرد، از ساک بیشتر نباشد. کاغذها باید کامل داخل شاپینگ بگ جای بگیرد، چروک نشود و از ساک هم بیرون نزند.

نکته دیگری که در تعیین سایز برای چاپ ساک دستی اهمیت دارد، طرحی است که باید روی محصول چاپ شود. به یاد داشته باشید که اکثر فضای ساک دستی باید خالی باشد؛ در غیر این صورت، ظاهری شلوغ پیدا می‌کند و مشتریان نمی‌توانند پیام تبلیغاتی شما را دریافت کنند. سعی کنید طرحی در مینیمال‌ترین حالت ممکن برای چاپ ساک دستی در نظر بگیرید. نام برند، لوگو، زمینه فعالیت و اطلاعات تماس، تنها موارد ضروری هستند که باید روی ساک دستی وجود داشته باشند. اگر قصد دارید چیزی بیشتر از این موارد برای طرح شاپینگ بگ در نظر بگیرید، بهتر است سایز بزرگ‌تری انتخاب کنید تا نتیجه نهایی کار، ظاهر مطلوبی داشته باشد.

بهترین سایز برای چاپ ساک دستی
بهترین سایز برای چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی در ابعاد مختلف

ابعاد ساک دستی باید با توجه به محصولی که قرار است در آن قرار دهید، انتخاب شود. هرچه ساک دستی بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. افرادی که برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی از این محصول استفاده می‌کنند، معمولا به سراغ سایزهای کوچک‌تر می‌روند. افرادی که قصد دارند برای بسته‌بندی محصولات از این ساک‌ها استفاده کنند، معمولا سایزهای بزرگ‌تر را انتخاب می‌کنند

جنس ساک دستی
جنس ساک دستی

ساک دستی کاغذی در سایزهایی که در ادامه ارائه می‌دهیم، چاپ می‌شود:

  • ۲۰ × ۲۲ × ۷ سانتی‌متر
  • ۲۳ × ۲۴ × ۹ سانتی‌متر
  • ۱۶.۵ × ۲۶ × ۷ سانتی‌متر
  • ۲۲.۷× ۳۲× ۶ سانتی‌متر
  • ۲۰ × ۳۰ × ۸ سانتی‌متر
  • ۲۵ × ۳۵ × ۹ سانتی‌متر
  • ۲۵ × ۳۵× ۱۰ سانتی‌متر
  • ۲۷ × ۳۵ × ۹ سانتی‌متر
  • ۳۰ × ۳۸ × ۱۰ سانتی‌متر
  • ۳۴.۵ × ۴۵ × ۱۰ سانتی‌متر

این موارد تنها ده مورد از سایزهای ساک دستی‌ها و شاپینگ بگ‌های چاپ فرتاک هستند. برای بررسی سایزهای مختلف این محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرتاک مراجعه کنید.

چاپ لوگو روی ساک دستی

طراحی ساک دستی اولین اولویت تبلیغات با این محصول است. برخی از برندها فقط به چاپ لوگو روی ساک دستی بسنده می‌کنند و برخی دیگر اطلاعات بیشتری چون راه‌های ارتباطی، شعار برند و... را نیز روی ساک دستی چاپ می‌کنند.

اطلاعاتی که روی ساک دستی چاپ می‌کنید، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مخاطبان شما را می‌شناسند یا برند مشهوری دارید، احتمالا چاپ لوگو روی ساک دستی کفایت می‌کند. زیرا همه افراد با برند شما و محصولاتتان آشنا هستند. در مقابل اگر برند شما شناخته شده نیست یا قصد دارید با استفاده از چاپ ساک دستی برای اولین بار با بازار هدفتان تعامل داشته باشید،‌ بهتر است اطلاعات دیگری را هم روی ساک چاپ کنید. آنچه روی شاپینگ بگ چاپ می‌شود، به استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد.

چاپ لوگو روی ساک دستی
چاپ لوگو روی ساک دستی

خدمات چاپ ساک دستی در تهران و شهرهای مختلف

فرتاک خدمات متنوعی در زمینه تبلیغات چاپی ارائه می‌دهد و مرکز چاپخانه مجموعه در تهران قرار دارد. فرتاک خدمات چاپ ساک دستی را در تهران و سایر شهرهای ایران ارائه می‌دهد. اگر در تهران حضور دارید، می‌توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی یا حضوری ثبت کنید.

مشتریان فرتاک به تهران محدود نمی‌شوند، بسیاری از کسب و کارهایی در شهرهای مختلف ایران کار می‌کنند نیز سفارشات تبلیغات چاپی خود را به فرتاک می‌دهند. برای ثبت سفارش از راه‌ دور تنها کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان تماس بگیرید. آن‌ها بعد از دریافت طرح مورد نظر شما و مشخص کردن جزئیات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را چاپ می‌کنند. در نهایت بسته محصولات شما به مقصدی که تعیین کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

چاپ ساک دستی در تهران
چاپ ساک دستی در تهران

چاپ و خرید شاپینگ بگ

یکی از مواردی که لذت خرید را دوچندان می‌کند، بسته‌بندی حرفه‌ای آن است. اگر فروشگاه‌ها به بسته‌بندی محصولاتشان توجه داشته باشند و در کنار آن از خدمات چاپ ساک خرید هم استفاده کنند و محصولات را در این ساک‌ها قرار بدهند، می‌توانند خود را به عنوان یک کسب و کار حرفه‌ای معرفی کنند. حتی اگر برای چاپ ساک‌های لوکس اقدام کنید و بودجه زیادی برای این کار اختصاص بدهید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بعد از مدتی هزینه‌هایتان جبران می‌شود؛ زیرا تعداد زیادی از مشتریان تصمیم می‌گیرند برای دفعات بعدی هم از شما خرید کنند.

مزیت‌های چاپ ساک خرید برای فروشگاه‌های آنلاین هم بسیار زیاد است. مشتریانی که خرید آنلاین انجام می‌دهند، عادت دارند محصولاتشان را در جعبه‌های مقوایی ساده تحویل بگیرند. در بعضی موارد هم روی جعبه لوگوی برند مورد نظر چاپ شده است. بنابراین اگر محصولی که ارسال می‌کنید، در یک ساک خرید جذاب قرار گرفته باشد، در خاطر مخاطبتان باقی می‌ماند و او احتمالا برای دفعات بعدی هم از شما خرید خواهد کرد.

میزان بازدهی چاپ ساک دستی کاغذی و تفاوتی که در فروش شما ایجاد می‌کند، به خلاقیتتان هم بستگی دارد. به عنوان مثال بعضی از برندها در کنار ساک خرید، یک از کارت یا نامه کوتاه تشکر یا اشانتیون هم استفاده می‌کنند. آن‌ها از این راه به مشتری نشان می‌دهند که چقدر برایشان اهمیت دارد و از خرید او قدردان هستند.

به یاد داشته باشید که امروزه مردم دوست دارند از انسان‌ها خرید کنند، نه ربات‌ها. این علامت‌های کوتاه محبت‌آمیز، روشی است که به برقراری ارتباط انسانی با مخاطبان کمک می‌کند؛ حتی اگر هیچوقت به صورت حضوری با آن‌ها دیدار نداشته باشید و همیشه محصولات را به صورت آنلاین برایشان ارسال کنید.

شاپینگ بگ
شاپینگ بگ

نظرات مشتریان چاپ ساک دستی فرتاک

حسین اویار حسین رییس هیئت مدیره رخداد پارس ماندگار

از اینکه کار چاپ ساک دستی رو به مجموعه فرتاک سپردم بسیار راضی هستم. کیفیت چاپ فوق‌العاده بود و رنگ‌ها دقیقا همون بود که خواسته بودم. ارسال به موقع و بسته‌بندی مناسب، نشان از حرفه‌ای بودن و توجه به جزئیات داشت. پشتیبانی و خدمات مشتری بسیار خوب و دلسوزانه بود. حتما توصیه می‌کنم.

پرسش و پاسخ

مدت زمان آماده‌سازی سفارش شاپینگ بگ چقدر است؟

سفارش شاپینگ بگ کاغذی طی ۵ تا ۷ روز کاری آماده و برای شما ارسال می‌شود. در صورت ثبت سفارش فوری، مدت زمان آماده‌سازی کوتاه‌تر خواهد بود، اما هزینه تمام‌شده کار افزایش پیدا می‌کند.

قیمت چاپ ساک دستی چقدر است؟

قیمت چاپ ساک دستی از ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت چاپ ساک دستی مورد نظر شما به ابعاد، طرح و تکنیک‌هایی مثل چاپ برجسته، چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب و پوشش سلفونی ساک دستی بستگی دارد.

روش ثبت سفارش چاپ بگ کاغذی در فرتاک چگونه است؟

برای سفارش چاپ بگ کاغذی می‌توانید از میان محصولات بالای همین صفحه، ساک دستی مناسب را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، ویژگی‌های محصول مورد نظرتان را وارد کنید. بعد از مشخص شدن همه ویژگی‌ها، قیمت سفارش نمایش داده می‌شود. سپس روی گزینه دریافت پیش‌فاکتور کلیک کنید و شماره تماس و نام خود را وارد کنید. پیش‌فاکتور شما صادر می‌شود و کارشناسان فرتاک برای هماهنگی‌ و ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیرند. برای ثبت سفارش تلفنی نیز می‌توانید با شماره‌های 02188400449 و 02188400465 تماس بگیرید.

چاپ ساک دستی کاغذی برای چه موقعیت‌هایی کاربرد دارد؟

چاپ ساک دستی برای قرار دادن محصولات خریداری شده،‌ ارائه پک‌پذیرایی به مهمانان همایش‌ها و رویدادها و ارائه تبلیغات چاپی به شرکت‌کنندگان نمایشگاه کاربرد دارد.

تظرات ارسال شده